אילו סוגי מזנונים קיימים היום?

במאמר זה נספק סקירה קצרה על סוגים שונים של מזנונים שניתן להסדיר בחדר האורחים שלכם בעידן המודרני. בואו ללמוד הכל על רכישת מזנונים חדשים שיהפכו את הנעשה בסלון שלכם לנוח במיוחד ויעיל מאד ברמה התפעולית, לצד תבניות עיצוב חדשניות ומחמיאות להפליא.

מזנונים של קומה אחת

מזנונים המיועדים להצבה על הקרקע. קולקציה זו מציעה מגוון מזנונים רחב: רהיטי קרקע גלויים, העומדים על הרצפה  באופן גלוי. זאת, לעומת דגמים מרחפים, בהם החלק שמעמיד את המזנון על הרצפה לא נראה לעין ממרחק גדול ולעתים גם לא ממרחק בעל טווח בינוני, הודות לפורמט הדק שלו ולשימוש בגוון בעל ניגודיות נמוכה בסביבתו. דגם נוסף שניתן לבחור הוא מזנון צף. בשונה ממזנון מרחף\ מזנון צף ניתן לעגן לקיר של החדר באמצעות קידוח אך אם עושים זאת פחות מומלץ להעמיד טלוויזיה על גבו, בשונה ממזנון מרחף או גלוי שמיועד למטרה זו על פי תקן הייצור שלו.

מזנונים של מספר קומות

מזנונים אלה מכילים קומות מרובות לצד המזנון עצמו שעומד על הקרקע. ישנו דגם בו רוכשים קומה אחת נוספת לקידוח בקיר וישנו דגם אחר בו רוכשים 2 קומות כאלה לקידוח אחת מעל השנייה. מזנונים רב קומתיים מאפשרים מקום רחב יותר של אחסון בהשוואה לחד קומתיים. במידה ומציבים טלוויזיה על גבי המזנון התחתון חשוב לקחת בחשבון את קידוח החלק העליון במרחק מתאים.

מזנוני כוננית

מגוון מזנונים המכילים כונניות: צביר מדפים שיוצא מהחלק העליון שלהם ומגיע לחלק הגבוה בקיר. הכוננית מצד אחד מוברגת למזנון ומצד שני מעוגנת לחלק העליון של הקיר, מה שמאפשר שימוש יציב ובטוח בה, מניעת נפילה שלה בשגרה ועתודות אחסון נרחבות שניתן לשים את יהבכם בהן.

בחירת המזנון המתאים לסלונכם

בחירת המזנון המומלצת ביותר לעשייה נמצאת בהדמיית מחשב של חברת רהיטים חדשים. הדמיית מחשב זו מאפשרת לכם להגיע לעיצוב המזנון המבוקש בבית שלכם, מודרני בגוון בהיר או כפרי עץ. מומלץ לבחור את המזנון יחד עם שולחן הסלון על מנת ליצור רצף עיצובים תואם בין 2 פריטי סלון חשובים אלה. למידע נוסף פנו להדמיית המחשב של חנות רהיטים חדשים!
\