טיפים לבחירת מטבחים מודרניים ביתיים

מטבחים מודרניים הם החדרים שנחוצים בכל בית מעוצב. הם מתאימים במיוחד לדיירים שלא תכננו מראש את העיצוב שלהם וזקוקים להסדרתם בימים הקרובים. מטבחים מודרניים משתלבים בקלות בכל בית ומספקים לו תוצאה דקורטיבית מרשימה במיוחד. במקבץ הטיפים שלפניכם נלמד כיצד ניתן לבחור בקלות מטבחים מודרניים  מעוצבים וליהנות מאחד מחדרי הבית המרשימים ביותר.

טיפ מס' 1 – בחרו בסט הצבעים הדומיננטי במטבח שלכם

ניתן לבחור בתצורה המודרנית הלבנה הבסיסית, ולצד זאת, במטבחים צבעוניים בסגנונות שונים. כך, למשל, ניתן לבחור בקולקציית הפורמייקה שמתבססת על צבעים במרקם מבריק בגוונים כמו ירוק ואפור. ניתן לבחור במטבחים עם דלתות ללא ידיות, כשהפתיחה מתבצעת ממרכז קונסולת הפתיחה. ניתן לבחור מטבחים עם ידיות משיכה צרות וארוכות בצבע כסוף. הצבעים של המטבח הם היחידה הבסיסית ביותר למימושו בבית.

טיפ מס' 2 – קבעו תצורות וטקסטורות שונות המאפיינות את המטבח

במטבח מודרני ניתן לבסס בחירה על מרקם צבע חלק או מחוספס. שלא תטעו, הדלתות של הארונות לעולם יישארו חלקים וחד שכבתיים. הכוונה היא לפריסה של הצבע על דלת הארון. טכניקת הצבעה הבסיסית של הארון בפורמייקה מבוססת על תערובת צבע חלקה וחד שכבתית, בעוד בטכניקת צבע בתנור המרקם הוא מחוספס יותר. בחירה זו מתאימה במיוחד למטבחים בעלי גוון כהה, שחור ואפור, שכן השילוב של כהה ומחוספס יוצר עיצוב חד וברור (בשונה מצבע שהוא בהיר, לו מתאים יותר מרקם צביעה חלק).

טיפ מס' 3 – ממשו את הבחירה בחנות מטבחים מודרניים מקצועית

רק בחנות מקצועית לשיווק מטבחים מודרניים תוכלו למצוא את סגנון העיצוב המתאים לכם, בשילוב מלא עם מראה הבית. חנות מקצועית תספק לכם גם תמיכה בשינויי עיצוב נדרשים ביחס לגודל החדר בבית ותשלים עבורכם מטבחים מודרניים בעיצוב מושלם.

טיפ מס' 4 – כך מומלץ לבצע בפועל את הבחירה

גשו להדמיית מחשב של חנות מטבחים מודרניים מקצועית ובחרו במטבח המבוקש בעודכם נמצאים בחדר שעתיד להפוך למטבח. השוו את הבחירה גם עם החדרים הסמוכים להבטחת נוסחת עיצוב מושלמת הן בגוון והן בתצורה. חושבים לעשות שינויים בדגם בו אתם צופים? צרו קשר עם חנות המטבחים והיוועצו עם מומחי החברה.