עיצוב מטבחים מן המעלה הראשונה – הדברים שחשוב לדעת אודותיו

אחת המשימות החשובות ביותר בתכנון הביתי היא עיצוב מטבחים. המטבח, חדר עיבוד מזון ראשון במעלה, הוא גם אחד החדרים הדקורטיביים ביותר בבית. מעוניינים לדעת כיצד לעבות חדר זה בקלות ובהצלחה יתרה באמצעות מודל שנוסה אצל רבים והוכח כמוצלח? במאמר שלפניכם תוכלו ללמוד בדיוק מה עליכם לעשות על מנת להסדיר בבית שלכם מטבח שובר שוויון שתענוג יהיה להשתמש בו ולהביט במראהו גם מהצד וגם מתוכו. רמה כזו של עיצוב מטבחים מצריכה עיון בנושאים הבאים.

גיבוש הקונסטרוקציה הבסיסית של המטבח

המבנה הבסיסי של המטבח מתבסס על תמורות שבוודאי הייתם רוצים לראות בו. יש אנשים שאוהבים את הארונות שלהם גבוהים עם סולם, ויש שיעדיפו בגובה הקרקע או מעט יותר גבוה משם. יש שישלבו את 2 סוגי המיקומים בהסדירם ארונות מטבח. ישנם מעצבי מטבחים שיעדיפו שיש מאבן אמיתית וישנם כאלו שיעדיפו שיש קרמי. ניתן להתקין במטבח מזנון נוסף לעמדת העבודה העיקרית, שנקרא "אי למטבח". בעמדה זו השיש נמצא במרכז החדר ומאפשר עוד מקום להכנת מזון ומתחתיו, עוד מגירות וארונות. עמדה זו ניתנת לישיבה לצרכי בילוי כמו בבר ולכן מומלץ לאייש אותה בכסאות בר המתאימים למבניות הפנימית ולעיצוב המרחבי.

תכנון יסודי של גוון במטבח

תכנון הגוון של המטבח יותר לתוכו את אופיו. כאשר מאן דהו מתבונן במטבח חדש, הוא ישר שואל את עצמו "זה עץ או לא"? ללמדכם כי לחומר הייצור ולצבע שלו ישנה משמעות מרחיקת לכת על תכנון העיצוב. האם המטבח שלכם צריך להיראות עץ, על בסיס צבע חום, או לבן, על בסיס צבע שלג או מעושן? התכנון של גוון המטבח מצריך ירידה לרזולוציות גדולות לגבי צבע העץ והצבע הלבן המדויקים.

תכנון יסודי של אופיו של המטבח

אופי המטבח קובע איזה רושם הוא ישאיר? עתיק? מודרני? מה יהיה הרושם הפנימי של כל אחד שיראה אותו? מטבח כמו בכפר, מטבח בורגני אסלי, מטבח פרובנס? אנגלי? עץ ושחור במרקם מבוקע? העיצוב צריך להתבסס גם על פרספקטיבה: לא בוחרים ידיות, משטחי דלת ארון ומשטחי שיש עבים כשהחדר קטן ולא בוחרים אותם עבים כשהחדר גדול כדי להימנע מעיצוב מגושם במרחב.

מטבחים – הכתובת שלכם לרכישה

חברת מטבחים יכולה להקל עליכם מאד במציאת מטבחים מרהיבים. מדוע חשוב להתחיל מהעיצוב (גוון ואופי) ולא מהקונסטרוקציה? משום שהיתרון במסגרת קנייה פרטית הוא שהעובדים שלה יכולים לשנות את תוואי המטבח שבחרתם בהתאמה לדרישות שלכם. במסגרת כמו רשת שיווק הדבר לא אפשרי ולכן לא כולם מוצאים שם את מה שהם חיפשו עבור ביתם לאשורו.